Asiakasohjausta jonottamatta – Kymenlaakson hyvinvointialueen chat-robotti vastaa 24/7 verkkosivuilla ja mobiilissa
Chat-robotti tarjoaa tietoa ja tukea Kymenlaakson hyvinvointialueen sosiaali- ja terveydenhuollon palveluista, hyvinvointiin liittyvistä asioista ja pelastuslaitoksen palveluista. Chat-robotti on vaihtoehtoinen tapa ottaa yhteyttä ja ohjautua Kymenlaakson hyvinvointialueen palveluihin, jos tarpeesi ei vaadi ihmisen antamaa ohjausta. Palvelu yhdistää omahoitomateriaalit, asiantuntijatiedon ja hyvinvointialueen palvelut sinulle helposti saataville yhdessä paketissa. Chat-robotti antaa ohjausta ja neuvontaa automatisoidusti ympäri vuorokauden silloin, kun sinä sitä tarvitset.
Voit tutustua chat-robottiin tämän verkkosivuston oikeasta alalaidasta. Chat-ikoni voi ilmestyä sivustolle pienellä viiveellä. Chat-robottia voit käyttää myös mobiilisovellustemme kautta.
Katso lisää chat-robotista ja ohjeita chat-robotin käyttöön: